پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226464
ايستادگي با تکيه بر روحيه انقلابي تنها راه مقابله با جنگ دشمن است
تاریخ انتشار : 1395/07/06 16:48:44
نمایش : 1119
معاون فرهنگي سازمان بسيج مستضعفين گفت: تبيين روشنگري که رهبر معظم انقلاب اسلامي از سپاه و بسيج خواسته اند و از آن به عنوان جهاد کبير نام برده اند، ايستادگي در مقابل مستکبرين و نه گفتن به مستکبرين است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار نقل از اساتيد برتر، سردار عبدالرضا آزادي معاون فرهنگي سازمان بسيج مستضعفين در جمع بسيجيان شهرستان شهرکرد اظهار کرد: دفاع مقدس بيش از 2 هزار و 800 روز طول کشيد.

وي با بيان اينکه مستکبرين جنگي را به ما تحميل کردند که ۱.۵ برابر جنگ جهاني اول و ۲ برابر جنگ جهاني دوم زمان برد افزود: با بيش از ۱۴۰ عمليات بزرگ و کوچک در هشت سال حماسه و ازخودگذشتگي اين ملت بزرگ، با سرفرازي از دفاع مقدس خارج شده و بعد از ۲۰۰ سال از جنگي که مستکبرين بر ما تحميل کردند خارج شديم بدون اينکه يک وجب از خاکمان در چنگال دشمن بماند.

سردار آزادي تاکيد کرد: با عزت، افتخار و سرافرازي متجاوز و حاميانش را سرجاي خود نشانده و فرهنگ ايثار، شهادت و ازخودگذشتگي را در اين کشور نهادينه کرديم.

معاون فرهنگي سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اگر بخواهيم بعد از جنگ تحميلي اين پديده را تحليل کنيم بايد در چارچوب انقلاب اسلامي باشد چراکه به يک انقلاب نوپا دنياي استکبار جنگي را تحميل مي کند.

وي با تاکيد با اشاره به اينکه وجود انقلاب اسلامي در شرايطي که دنيا را دو ابرقدرت آمريکا و شوروي سابق براي خوشان تقسيم کرده بودند و دنيا در يک جنگ سخت نفس‌گير بسرمي برد اضافه کرد: ايران که به پايگاه آمريکا در منطقه مهم غرب آسيا و خاورميانه نبديل شده بود  فرو ريخت و اين دليلي شد براي شروع و تحميل جنگ به مردم ايران.

سردار آزادي بيان کرد: انقلاب اسلامي آمد و پايگاه آمريکايي‌ها و غربي‌ها را در کشور فرو ريخت طبيعي بود که آنها با ما دشمني کنند چون نمي‌توانستند به اين سادگي از اين منطقه دل ببرند و چشم بردارند از همين رو ترور، جنگ گروهک‌ها و بالاخره جنگ هشت ساله را برما تحميل کردند.

وي افزود: اگر بخواهيم وقوع و تداوم جنگ تحميلي را در چارچوب انقلاب اسلامي تحليل کنيم، بايد بگوييم که دنياي استکبار آمريکايي‌ها و غربي‌ها نمي‌خواستند که در اين منطقه حساس که شاهرگ انرژي دنيا است انقلاب بوقوع بپيوندد و تداوم داشته باشد.

سردار آزادي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي ايران يک انقلاب مستقل با نام دين و مردم، که نه‌تنها مي‌تواند براي منطقه که براي بشريت يک الگو است در ايران شکل گرفت و همين امر باعث وحشت آمريکا و غرب شد.

وي ادامه داد: امروز در منطقه، دو جبهه وجود دارد، يک جبهه انقلابي که با نام دين مي‌ايستد، مقاومت مي‌کند و زير بار مستکبرين نمي‌رود و جبهه ديگر به نام جبهه استکبار است.

معاون فرهنگي سازمان بسيج مستضعفين بيان داشت: امروز تنها صحنه رو در رويي تفاوت کرده چون رودر رويي در ۲۷ سال گذشته وجود داشته است.

وي با اشاره به اينکه بعد از جنگ تحميلي تحريم، تهديدات و جنگ‌هاي نيابتي شروع شدند ادامه داد: آمريکا و هم پيمانانش براي رسيدن به مقصود خود به افغانستان، عراق و منطقه لشکرکشي کردند مقاومت را تخت فشار گذاشتند بنابراين جهاد ادامه دارد.

سردار آزادي يکي از عرصه‌هايي که امريکايي‌ها و غربي‌ها بعد از جنگ سخت آغاز کردند را جنگ نرم عليه ملت ايران عنوان و بيان داشت: جنگي که با امواج و ماهواره‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي فاسد عليه ملت‌ها و ملت ما آغاز شد اين بار با هدف  روح و تفکر آنها پا به عرصه گذاشته است.

وي گفت: امروز در کاربرد دفاع مقدس و در بستر حرکت انقلاب اسلامي بايد ببينيم که چگونه مي‌توانيم اين جهاد تمام عيار رابا پيروزي ادامه دهيم که براي تحقق آن تنها  يک راه وجود دارد و آن ايستادگي است با تکيه بر روحيه انقلابي است

سردار آزادي اضافه کرد: تبيين روشنگري که رهبر معظم انقلاب اسلامي از سپاه و بسيج خواسته‌اند و از آن به عنوان جهاد کبير نام برده‌اند، ايستادگي در مقابل مستکبرين و نه گفتن به مستکبرين است.

معاون فرهنگي سازمان بسيج مستضعفين يادآور شد: اگر صحبت‌هاي رهبر معظم انقلاب را در حداقل ۹ ماه گذشته مرور کنيم مي‌بينيم که بيشترين تکيه را بر انقلابي‌گري دارند، اقلابي‌گري يعنب همان چيزي که انقلاب را پيروز کرد و در هشت سال دفاع مقدس عزت و سرافرازي آفريد پس امروز هم مي‌تواند باعث پيشرفت کشور شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html